آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

در مطب دکترجون ...

1391/10/19 10:9
نویسنده : مامان الی
587 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم 

امروز من و تو باهم رفتیم پیش دکتر جون ... این روزهای آخر بارداری مامانی هفته ای یکبار باید بره دکتر .

دکتر جون ما را معاینه کرد و طبق معمول صدای قلب خوشگلت رو  واسه مامانی  گذاشت ... دوباره  حس شعف همیشگی اومد تو دلم و کلی قربون صدقه ات رفتم و کیف کردم قلب

دکتر جون برگه معرفی نامه ی بیمه تکمیلی و بیمارستان رو برامون نوشت و فردا هم مامی باید بره برای تست بیهوشی، همه چیز کم کم داره  آماه میشه تا روز موعود بیاد تو بیای تو بغلم ...

دلم میخواد زودتر اول بهمن بشه و تو به دنیا بیای تا من و بابایی بوست کنیم و فشارت بدیم

ماچقلب

عمه فتانه هم از سفر برگشت عمه جونی کلی استرس داشت که نکنه تا از سفر نیومده توی شیطون تصمیم به اومدن بگیری و بیای چشمک اما معلومه  عین مامانی خیلی پسر منضبطی هستی  و میخوای سر موقع بیای زبان  عمه جونی کلی واست سوغاتی های خوشگل هم  آورد : جوراب های عروسکی  رنگی و بامزه ،کلی  شامپو ، لوسیون ،ضد آفتاب ، کرم ، ست شونه و وسایل بهداشتی مختلف  ... 

 دیروز  هم مامان بزرگی و خاله الهه اومدن پبشمون، خاله الهه برات یه خرس خوشگل لیمویی آورد که روی تیشرت صورتیش نوشته : it is a boy  .خرسی خیلی هم شاد و شنگوله .مامی هم همون دیروز اسمش رو گذاشت : بامزی چشمک

 

 بامزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامان آرشا
20 دی 91 8:04
هووووووووورررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا
به دنیای ما خوش اومدی آرسن نازنینم. امیدوارم یک دنیا شادی ، سلامتی و موفقیت در انتظارت باشه.
الهام نازنین و فرزاد عزیز صمیمانه ترین تبریکات و بهترین و زیباترین آرزوها تقدیم شما.
شاد باشید





ممنون مریم جون
قربونت برم .آرشا رو از طرف من و آرسن ببوس