آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

هفت ماهگی ات مبارک ...

1392/5/26 16:19
نویسنده : مامان الی
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

 

چندروزی است که آرسن ما هفت ماهه شده... حالا  دیگه پسرکوچولومون می تونه خیلی کارها انجام بده مثلا :خوب بشینه یا با روروئکش دور اتاق بچرخه و به چیزهای مورد علاقه اش نزدیک بشه و  از همه مهم تر  غذاهای مختلفی بخوره و مزه ی اونها رو تجربه کنه ...

هفته پیش وقتی مامانی داشت باهات بازی می کرد، متوجه یه مروارید سفید و کوچولو در دهانت شد با هیجان گفتم : باباااایی بیا پسرمون دندون درآورده ،بابایی با عجله اومد و با  همدیگه با شوق و ذوق  به دندون کوچولوی تو خوشامد گفتیم، تو هم همش از ته دل میخندیدی :

برای هفت ماهگی ات هم مامانی یک کیک خوشمره پخت و روی کیک هم  یه شمع 7 گذاشت، دو تا از دوستای خوب مامانی و بابایی هم به ما پیوستند و  یه جشن کوچولو واسه هفت ماهگی ات  گرفتیم.  

منم با شال های رنگی ام برات یه سبزه زار فانتزی با یک قارچ خوشگل درست کردم و ازت عکس گرفتیم :

 

این هم عکسی از روزمره گی‌های فانتزی عصرهای تابستان است :

خاله پیرزن کوچولوی ما:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بردیا
26 مرداد 92 16:07
ای جاااااااااااااااااااان..چه کیفی داره لمس اون مروارید کوچولو.هنوز تیزی اولین دندان بردیا خوووب یادمه.مبارک باشه هم دندونت هم هفت ماهگیت.ایشالا70000000000000000000000000000ساله بشی جوونم


ای جوووونم آره خیلی کیف داره
مامان بردیا
26 مرداد 92 16:08
خییلی باسلیقه ای مامانی
راستی...چرا ما لینک نیستیم


قربونت مامان بردیا.لطف داری عزیزم
چشم الان دیگه لینک شدید
مامان مریمی
27 مرداد 92 0:21
آرسن یکی یه دونه
قشنگ ومهربونه
توی دهان آرسن
یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده
مثل یاس سپیده

مبارکههههههههه خاله جونم. سلامت و شاد باشی.
آفرین مامان الی و بابا فرزاد هنرمند. با دیدن عکسهای قشنگ پسری کیف میکنم.
میبوسمت



ممنون مامان مریم جون آرشا رو ببوس
دانیال رحمانیان
3 شهریور 92 0:14
سلام آلوچه
خوبی
شبا مسواک یادت نره کوچولو

دایی دانیال


سلام
ممنون دایی جان
سارا
3 شهریور 92 11:12
منم ارسن کوچولو میخوام

ارسن نازم



♥ نیم وجبی ♥
3 شهریور 92 16:58
7 ماهگی و دندونت مبارک باشه آرسن جونم دیگه داری کم کم آقاا میشی
چه عکس ناازی گرفتین


ممنون
سارا
4 شهریور 92 13:45
عزیزم سپاس فراوان که وبلاگم نظر

دادین باعثه افتخاره عزیزم

من کتاب شعر شما رو قبلا خوندم

و بسیار لذت بردم این کتاب رو نازی

جان به من داداه بود و خوانده

بودم

خوب من عاشق شعر و رمانم .

دارم سعی خودم رو میکنم تا رمانم

تمام بشه و نقاش و طراح هم

هستم

آرسن جان رو بازم ببوسین



لطف داری سارا جان
از آشنایی ات خوشحال شدم عزیزم
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:06
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥


مرسی عزیزم

بتی مامی ناتان
13 شهریور 92 2:14
ای جونم مبارک باشه عشق خاله مرواریدهات
هزارتاااااااااااااابوووووووووووووووووس


ممنون بتی جان
ناتان جون رو ببوس
زهره مامان آرسام
15 شهریور 92 0:56
مباااااااااااارکه عسییییییییییییییییییسم