آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

تازگی های بعد از دو سالگی ...

1393/11/25 15:07
نویسنده : مامان الی
841 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه هم از جشن دو سالگی گذشت ...

آرسن دارد بزرگتر می شود و همه چی برای من  پررنگ تر  ... مادری کردن من و بچگی کردن پسرک...

حالا دیگه خودش دوست دارد در یخچال رو باز کند و نگاهی بیاندازد و به قول خوش « هام » های مورد علاقه اش را انتخاب کند و  یا دستش رو روی ظرف و ظروف داخل یخچال  بکشد و به همه چیز سرک بکشد... حالا دیگر فرق هله هوله را با غذای اصلی می داند...

حالا  دیگر خودش ما را به بازی می خواند، به دنبالم می دود و با انگشت اشاره اش نقطه ای را نشان دهد و می گوید: مامانی بیلیم ...  

سرعت دیدن تازه های زندگی براش بیشتر شده و سرعت دیدن تازه هاش برای ما  بیشتر...

 

بعد از دو سالگی تصمیم جدی گرفتیم که دیگر وقت آن رسیده که پسرک  تو تخت خودش بخوابد، این مرحله هم با موفقیت انجام شد اگر چه بسیار برایمان سخت بود...


شب اولی که آرسن وقتی خوابید  او را روی تختش گذاشتم :

 

10 دقیقه اول: از این تصمیم بسیار راضی بودم، از اینکه دیگه نصف بدنم از تخت آویزون نبود!

10 دقیقه دوم: نگران پسرک شدم، نکنه بیدار شود از تخت خودشو بیاندازد.

10 دقیقه سوم: مشغول گذاشتن تشک زیر تختش بودم که اگه افتاد چیزیش نشهدلخور

10 دقیقه چهارم: دلتنگش شدم. برای همه روزهایی که هنوز نرسیده، اما میرسند روزهایی که از من دور خواهد شد، دلم  تنگ شد. روزهایی که پسرک مدرسه برود، دانشگاه و ... روزهایی که بزرگ شود و دنبال سرنوشت خودش برود ...غمناک

10 دقیقه پنجم: توی توهمات خودم هی صداشو می شنیدم که بیدار شده و گریه می کند ... چند بار به اتاقش سرک کشیدمسکوت

10 دقیقه ششم: واقعا بیدار شد و گریه  کرد، بغلش کردم  و فرصت رو غنیمت شمردم و آوردمش پیش خودم خندونکچشمک

اما حالا روزها گذشته و پسرک ما متین و مستقل در اتاق خود می خوابد ...این هم عکس پسرک ما در خواب تاز  زیبا
 

آرسن در خانه ی کودک فردوس

آرسن در حال نواختن بلز 

آرسن و دیواره صخره نوردی

 

پسندها (7)

نظرات (6)

♥ نیکتا ♥
25 بهمن 93 15:34
سلام خاله جونم آرسن جونو ببوسید . راستی به منم سر بزنید و با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم که سر زدید چشم همین الان سر می زنیم
مهتاب مامان اشکان
26 بهمن 93 8:54
آفرين به آرسن جون خوشتيپ كه موفق شد بدون مامانش تو اتاق خودش بخوابه. خانومي تازه داره شيرينكاريهاي آرسن جون شروع ميشه. خاله جون عكسهات هم خيلي خوشگله. يه عالمه بوس واسه آرسن گل
مامان الی
پاسخ
ممنون مهتاب جون از لطفت اشکان جونو از طرف ما ببوس
عمه فروغ
30 بهمن 93 0:26
سلام الی جون خوب هستید؟ آفرین به گل پسری که دیگه تنهایی تو تخت میخوابه دیگه داره برای خودش مردی میشه ان شاا.. در همه مراحل زندگیت موفق باشی آرسن عزیزم با اجازه شما لینکتون کردم
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت .لینک شما هم اضافه شد
نادر
6 اسفند 93 8:41
درود بر ارسن وپدر ومادر گرامیش
مامان الی
پاسخ
سپاس از لطفتان
مامان مهدیه
14 اسفند 93 10:19
سلام عزیزم...وب خوشگلی دارین.......ارسن جان هم شیرین عسلیه برا خودش خدا نگهش داره... ارسن جان مستقل شدنت مبارک با اجازه لینک شدین
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفتون
عمه فروغ
3 فروردین 94 15:19
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان الی
پاسخ
سال نو مبارک . ممنون عزیزم.