آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

روز جدید با ناف جدید ...

1391/11/2 18:32
نویسنده : مامان الی
467 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوازدهمین روز بودن تو در کنار من و بابایی است چند روزی بود که همش منتظر افتادن نافت بودیم اما نمی دونم چرا اینقدر طول کشیده بود، من طبق همیشه  نگرانی هام داشت  شروع می شد نگران

مادربزرگی همش می گفت تا 15 روز طبیعی است و بعضی بچه ها نافشون دیرتر می افته و جای نگرانی نیست ...

امروز صبح وقتی مامی داشت پوشکت رو عوض می کرد یهو دید بععععله  ناف پسرکش افتاده ماچ کلی خوشحال شدم و به بابایی گفتم : باباااااااااااااااایی بیا ببین پسرمون دیگه یه ناف کوتاه و جدید داره قلب

تو هم انگاری فهمیده بودی یه خبرایی هست که مامان و بابایی ذوف زده شدند همش می خندیدی ...

خلاصه امروز روز باحالی بود ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پريا
2 بهمن 91 20:29
سلام مامان مهربون.هزاران تبريك من راپذيرا باشيدقدم گل پسرتون پراز خير وبركتمن مامان پريا هستم وخوشحال ميشم دوستاي خوبي براي هم باشيم ممنونمhttp://2231385.niniweblog.com


ممنون مامان پریا
khalee sepiiiii
2 بهمن 91 20:50
khoda hefzesh kone kheli nazeeee,miam pishet hatman azize delamm,movazebe khodet bash


قربونت خاله سپیده
shabanam vafaei
2 بهمن 91 21:47

مبارک باشه .


ممنون شبنم جون
م. پورکریمی
3 بهمن 91 11:49
سلام الهام عزیز، قدم پسر نازنینتون سراسر عشق و شادی،
میدونم چه احساس شیرینی دارید. 13سال قبل با تمام وجودم از تولد پسر شیرینم دانیال سرمست شدم. سرمستی که تا همین الان که همقد خودم شده به همون شدت و بیشتر ادامه داره.مادر شدن عالیه. از نه دل خوشحالم و برای فرشته کوچولوتون سلامتی و آرامش زیر سایه پرمهر پدر و مادر آرزو می کنم. تندرست باشید عزیزم


ممنون عزیزم از لطف و محبتت
malahat
3 بهمن 91 23:38
Ey Jaaaaaaaaaaaaaaaaan
khoda hefzesh kone
ye donya arezoohaye khooooob baraye arsen koochoolooo
tabriiik migam elham joon


مرسی ملاحت عزیز
مامان امیرمحمد
5 بهمن 91 13:25
چه نازه، خداحفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان مریم
12 بهمن 91 18:10
آخی واقعا مثل یه فرشته لبخند زده چه آرامشی تو صورتشه...خدا براتون حفظش کنه..


ممنون مامان مریم مهربون