آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

زندگی سه نفره ...

1391/10/28 19:48
نویسنده : مامان الی
816 بازدید
اشتراک گذاری

آرسن جونم

هشت روز از اومدن تو به زندگی مون میگذره  ... هشت روزی که سراسر خاطره بود همه چیز برای من و بابایی تازگی داره گریه های مکرر تو در شب ، شیرخوردن های کوتاه مدت و پشت سر هم و ... همه چیز شیرین و تازه است فصل جدیدی از زندگی به روی من و بابایی باز شده است این زندگی سه نفره ی کوچولو رو دوست دارم قلب

مادربزرگی و خاله ها، عمه ها مدام اینجا هستن و کمک میرسونند ...با اینکه روز پنجم زرد شدی و یک شب بیمارستان بستری شدی و مامان و بابا کلی غصه خوردند بقیه  نذاشتند آب تو دلمون تکون بخوره و کلی دلداری دادند تا مرخص شدی و دوباره همه چیز شیرین شد ...

وقتی توی تختت خوابیدی و نگاهت می کنم خیلی حس جالبیه از اینکه 9 ماه تو در وجودم بودی حس شعف و شادی برام میاره 

پسرنازم من و بابایی عاشقتیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مــآمــآنــے
28 دی 91 22:36
سلام گلم
قدم نو رسیده مبارک
خدا براتون حفظش کنه



مرسی مامانی مهربون
سیدا
29 دی 91 21:23
عزیز دلممممم هر روز داره ناز تر میشه میبوسمت قند عسل


قربون محبتت سیدا جون
مامان مریمی
2 بهمن 91 8:15
جاااااااااانم. مرد کوچک چقدر زیبا خوابیده. امیدوارم همه لحظات زندگی آرامش و شادی همراهت باشه عزیزم.


ممنون از لطفت عزیزم
khalee sepiiiii
2 بهمن 91 20:45
jigareshooo man khodam kham kham