آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

اولین سفر آرسن کوچولو -سفر به کاشان

1392/3/8 2:26
نویسنده : مامان الی
679 بازدید
اشتراک گذاری

من همیشه اولین ها رو دوست دارم در همه‌ی اولین ها یک شور و هیجانی جاری است که تکرارش به پای آن نمی رسد من و بابایی با تو اولین های زیادی رو تجربه کردیم : اولین لبخند،اولین دست تکان دادن ها،اولین واکسن ،اولین غلت زدن ها ، اولین نوروز، اولین سیزده به در و ...

حالا نوبت اولین سفر بود هر چی باشه مامان و بابایی تو قبل از به دنیا اومدنت  واسه خودشون گردشگرانی بودند بسی حرفه ای... صبح زود روز اول خرداد یک گروه هشت نفره ي دوست داشتنی ( من و تو و بابایی، عمه جونی ها، و سه از دوستای مامانی و بابایی ) به طرف کاشان حرکت کردیمپسرک ملوسم خیلی بچه‌‌ی خوبی بود اصلا گریه نکرد و حسابی شاد و شنگول بود شیر میخورد و بازی می کرد و می خوابید...

خلاصه این که اولین تجربه ی سفر با آرسن خیلی شیرین بود، اگر چه چندین بار مامانی و بابایی به کاشان سفر کرده بودند اما این بار سفر رنگ و بویی دیگر داشت.  در قمصر با بوی گل سرخ و گلاب و عرقیات سرمست شدیم ، در روستای ابیانه هم که پوشیده از خاک سرخ بود با پیرمردان و پیرزنانی در  لباس محلی گلدار همراه شدیم و برگه های میوه های خشک را امتحان کردیم ... در خانه های عباسیان ، احسان و عامری‌ها نیز، گویی یکباره زندگی در خانه هایی بزرگ با پیشینه ای تاریخی را تجربه کردیم.

تپه های سیلک، باغ فین، بازار سنتی کاشان با آن تیمچه‌ی زیبایش، قلعه‌‌ی تاریخی در پس گندم‌ زاری زردگون و ... از دیگر جاهایی بود با پسرکمان به نظاره نشستیم ...

این هم عکس های آرسن کوچولو در سفر :

آرسن در خانه‌ی عباسیان

 

گنجشک کوچولوی ما بر درختی در باغ فین

 

آرسن در یک کوزه‌ی قدیمی در خانه‌ی تاریخی احسان

 

وقتی آرسن به دوربین می خندد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

sara
8 خرداد 92 15:05
چقدر عکسها قشنگ شدن ...

امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه


ممنون عزیزم
نگار
10 خرداد 92 14:02
انشاالله همیشه به سفر و گردش.البته همراه مامان و بابا


مرسی نگار جون از لطفت عزیزم /سلام برسون
مامان مریمی
10 خرداد 92 21:14
سلام عزززززیزم. هووووررراااااااااا اولین سفرت هم مبارک باشه. انشالله اخبار جهانگردی گل پسر رو بخونیم.
من فدای اون خنده زیبات بشم، همیشه سلامت باشی پسرک خوش اخلاق ما


ممنون مامان مریمی از لطفت .آرشا جونو ببوسید سلامت باشید
elahe
10 خرداد 92 22:43
عجب پسرک ناز و آرامی، خواهرزاده به خاله اش میره


قربووووونت خاله الهه گل
♥ نیم وجبی ♥
11 خرداد 92 0:16
همیشه به سفر عزیز دلم
چقدر ناااز میخنده ماشالله


ممنون عزیزم
خاله زهرا
27 خرداد 92 10:11
ای جانم.همیشه به سفرای شاد و خاطره انگیز

مرسی خاله جون
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:31
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
منتظر راي شما هستم.

اون عكسي كه تو كوزه هستي خيلي با نمكه


قربونت عزیزم
راحله
18 تیر 92 18:17
وااااااااااااای قربونش بشم چه عکسای خووووشملی


ممنون راحله جون
مامان کوثری
20 تیر 92 11:52
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان یاسین
20 تیر 92 23:08
سلام مامان آرسن جونم من لینکتون کردم خوشحال میشم اگه بهمون سر بزنید و به یاسین من رای بدین البته اگه دوست داشتین،ممنونم آرسن جونمو ببوس