آرسن آرسن ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آرسن نگو، قند و عسل ...

آرسن ده ماهه شد ...

1392/8/20 14:03
نویسنده : مامان الی
917 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهگی رو گذروندی و امروز ده ماهه شدی دیگه چیزی به یک سالگی ات نمونده ،چرا گاهی فکر می کنم هنوز شش ماهه ای! حالا شاید  بهتر درک کنم چرا مادرها همیشه بچه هاشون رو بچه می بینند...

در ماهی که گذشت من و تو و بابایی با دوستانمون در جشن انار روستای انبوه شرکت کردیم و دو روز رو در فضای بکر و زیبای روستایی  در میان  باغهای  انار گذروندیم و با یه عالمه انار  و خاطره و عکس های زیبا به خانه بازگشتیم ...

با اومدن آبان هوا  هم در حال سرد شدنه، با این حال گاهی عصرهای آفتابی و قشنگ این وسط ها پیدا می شود که آرسن و مامانی بتونند برای پیاده روی به پارک بروند بیشتر اوقات  پسر کوچولوی ما تو کالسکه ی در حال حرکت زیر لحاف خورشید زود چرتی میشه  و با پلک های سنگین شده زیر لب آواز خواب میخواند!

یه سرماخوردگی سخت با تب بالا ( که به سختی کنترل می شد و  من و بابایی رو نصفه جون کرد) رو هم همین یه هفته ی پیش پشت سر گذاشتی والبته از عواقب آن بی اشتهایی و ضعیف شدن پسرکمون است که امیدواریم زود خوب بشه .  

 کم کم پاییز به نیمه ی خودش نزدیک میشه و تو به سرعت داری از نوزادی ات فاصله  میگیری... میدونم وقتی راه رفتن رو کاملا یاد بگیری دلم برای چهاردست و پا رفتن‌های فرزت تنگ میشه وقتی به طرف چیز جدیدی می خزی سپس می نشینی تا من رو دنبالت ببینی و بعد  با سرعت 100 کیلومتر در ساعت بدوی و ذوق کنی ...

باید اقرار کنم در آستانه ی یک سالگی ات خیلی زود دلتنگ همه ی اون چیزهایی میشم که در ماه های قبل در این وبلاگ نوشتم ...

 

  

این هم عکسهای این ماه آرسن جون:

 

 

 

 آرسن و دوستانش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بردیا
20 آبان 92 20:52
مبارکه مادر و پسر شبیه همیدا
مامان الی
پاسخ
ممنون مامان بردیا
خاله الهه
22 آبان 92 14:43
خاله قربونت بره آرسن جونم
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله الهه جون
خاله نیکی
25 آبان 92 9:22
آرسن کوچولوی اناری نوشته های مامانت واقعا قشنگه مثل اینکه آدم داره کتاب داستان می خونه قدر مامانی رو بدون پسرک ناناز
مامان الی
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله نیکی مهربون به امید دیدار عزیزم
بتی مامی ناتان
28 آبان 92 19:37
سلام عزیزم ده ماهگیت مبارکآخه چرا مریض شدی؟امیدوارم هیچ وقت مریض نشی گلم تو عکسها مامانی هم بسیار شبیه خودته.شما شبیه مامانی
قالب و تقویم کودکانه
4 آذر 92 13:57
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://boynini.niniweblog.com http://bardiatalayi.niniweblog.com
مامان بردیا
8 آذر 92 11:55
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم
سارا
12 آذر 92 21:38
من دلم ارسن میخواد که حسابی فشارش بدم ببوسمش الی جون شما از طرف من این کارو بکن اول بغلش کنید بعد به خودتون بچسبونیدش و ببوسینش انقده مزه میده
مامان الی
پاسخ
]باشه ساراجون ممنون عزیزم
مامان آیهان
18 آذر 92 22:47
10ماهگیت مبارک گلم
مامان الی
پاسخ
مرسی مامان ایهان جون
مامان نازنین جون
21 آذر 92 0:42
10ماهگیت مبارک باشه پسرقشنگمخوشحال میشیم به ماهم سربزنید
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
shell
21 آذر 92 9:02
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان منیر
30 آذر 92 11:31
سلام یلدا مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون مامان منیر یلدای شما هم مبارک